28/10/2021 – Ambtsoverdracht

geplaatst in: Berichten | 0

Myriam, onze uittredende voorzitter, verwelkomt de luitenant-gouverneur Pascal Vandemeulebroecke en alle leden en hun partners.

Onze voormalige voorzitter beseft dat we een moeilijke periode achter de rug hebben door de afstand en de beperkte mogelijkheden die we opgelegd kregen.
Maar onze vriendschap heeft het overleefd en ze is heel gelukkig dat het enthousiasme terug is.

Onze voorzitters van de commissies worden uitgebreid in de bloemetjes gezet.

Myriam benadrukt dat ze alle vertrouwen heeft in onze nieuwe voorzitter en overhandigt haar het lint en de bel.

Cathérine , onze nieuwe voorzitter bedankt Myriam voor de mooie speech en feliciteert haar voor de voorbije twee jaren voorzitterschap die ze wegens het onverwachte ontslag van de vorige voorzitter onverwachts op zich genomen heeft in december 2019.

Pascal bedankt iedereen voor de ontvangst en wenst het nieuwe bestuur veel succes. Hij benadrukt dat de divisie de schakel is tussen de clubs en het district. De divisie doet haar best om te werken aan de visibiliteit van Kiwanis. Bloedinzameling wordt opnieuw als project uitgewerkt.

Kiwanisdag tijdens de Floraliën : wandeling tussen de bloemen met tussendoor een voorstelling van Luk De Bruyker (Het mysterie onthuld).  Winst gaat naar een voorstelling van Petrolino voor de minderbedeelde kinderen. Het steunen van het project lege brooddoos in de scholen van Gent.

Wij wensen onze nieuwe voorzitter alle succes en vertrouwen op haar ... !